Bli med!

Foto: Arild Raftevoll

Det fins mange måter å være medlem av et politisk parti. Mange velger å betale kontingent hvert år og følger ellers med på Venstre når det passer og når de har lyst. Andre deltar på få eller mange aktiviteter. Noen påtar seg også verv i lokale styrer eller stiller til valg på Venstres liste. Dersom du vil være med å påvirke Venstres politikk er det mulig uansett om du er aktiv eller ikke.

Hvis du ikke er medlem er første steg for mange å melde seg inn. Selv om du ikke er medlem er du hjertelig velkommen på våre åpne møter vi arrangerer med jevne mellomrom. Du finner oversikt over våre aktiviteter her.

Betal kontingent

For å bli og fortsette å være medlem av Venstre må du betale kontingenten hvert år. Kontingentkravet sendes ut i januar hvert år per brev og epost. Usikker på om du har betalt kontingent? Det kan du sjekke på din side eller send en epost til [email protected] og spør.

Kontingentsatser
Vanlige medlemmer: 300,-
Studenter og andre med behov for redusert kontigent: 150,-

For å velge kontingentsats gjør du dette under «Medlemstype» på din side.

Din side

Her kan du se og endre informasjonen Venstre har om deg, navn, adresse, epost, hvilke aktiviteter du er interessert i å være med på og litt mer.

Følg Askøy Venstre på Facebook for oppdatering av viktige politiske saker og motta invitasjoner til arrangementer!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 7 år siden.**