Besøk Iselin Nybø

Besøk av Iselin Nybø i Egersund, Axel Seglem

Onsdag 9.8. hadde Eigersund Venstre besøk av stortingsrepresentant Iselin Nybø og rådgiver Idunn Helle. De kom med buss for tog og ble ønsket velkommen av Anette Hoås og Axel Seglem. I Egersund var et variert program planlagt. Vi startet hos Egersund Group. Her ble vi vel tatt imot og fikk en nyttig orientering om bedriften, både om produksjonen, markedet og utfordringer framover. Spørsmål og dialog ble det også tid til.

Neste post var Launesbroen og anleggsarbeidet der. Iselin Nybø hadde vært her like etter Synne, og kunne nå glede seg over at byggearbeidet nærmer seg slutten. Dalane Voksenopplæringssenter tok så imot. Her fikk vi orientering om integreringsarbeidet, samt se og høre i to klasserom der undervisning pågikk. Iselin Nybø sitter i Stortingets undervisningskomite. Det var og satt av tid sammen med rektor til spørsmål og utfordringer. Det faglige ble avsluttet i næringsforeningen, der Johan Aakre gav nyttig og god informasjon.
Helt til slutt ble sulten stoppet hos Veli.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 7 år siden.**