Venstreskolen trinn 2 arrangeres 4. – 5. mai 2018

Venstreskolen trinn 2 arrangeres på Quality Airport Hotel Stavanger på Sola, fredag 4. mai til lørdag 5. mai. Siste fristen for påmelding er søndag 29. april 2018.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Arrangementet start kl. 17:30 fredag 4. mai, og er ferdig kl. 16:00 lørdag 5. mai.Venstreskolen trinn 2 er et kurs for medlemmer som har hatt trinn 1 og gir deg en dypere innføring i Venstres politikk, organisasjon, historie og ideologi samt praktisk politisk arbeid.

Dette kurset gir deg en mer inngående kjennskap til Venstres politikk, organisasjon, historie og ideologi samt praktisk politisk arbeid som styremedlem eller lokalt folkevalgt. Kurset tar også for seg tale- og debattrening, leserbrevskriving, møteledelse og hvordan man får gjennomslag for politikk både internt i partiet og eksternt.

Meld deg på

Påmeldingsfristen er 29. april 2018.

Vi har med oss dyktige innledere, deriblant statsråd Iselin Nybø. Endelig program for dagene vil bli ettersendt alle påmeldte.

Alle lokallag i Rogaland har anledning til å sende deltakere på skoleringsopplegget, men det tas forbehold om et maksimalt antall deltakere fra hvert lag. Arrangementet er gratis for alle betalende medlemmer i Rogaland Venstre.

Overnatting dekkes for alle deltakerne som trenger det. Påmelding er bindende og påmeldte som ikke møter opp vil bli fakturert hele kostnaden for overnatting som ikke brukes.

Meld deg på

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**