Lokalpolitisk Nettverk

Lokalpolitisk nettverk i Buskerud Venstre på Vestfossen. Ringerike Venstre var godt representert.

Fra 8 til 9 juni reiste flere fra styret i Ringerike Venstre for å delta på lokalpolitisk nettverk i Buskerud Venstre på Vestfossen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Deler av styret
Helge Grundstad, Anita Ulvseth, Anette Coucheron og Kjell Graskopf

Der møtte vi representanter fra flere andre kommuner i Buskerud. Det var først og fremst valget i 2019 det ble mye snakk om. Både listestilling og valgprogram ble diskutert heftig.

Anders Wengen hadde mye å fortelle om Venstres politiske prosjekt. Det var gjennomgang av valgkampen i 2017 og intrykket vi satt igjen med etter den.

Tove Hofstad hadde en fin gjennomgang av kampanjen og valgkamparbeidet som skal gjøres inn mot valget i 2019, og hvordan hovedorganisasjonen kan bistå lokallagene med arbeidet frem mot kommune- og fylkestingsvalget.

I Ringerike Venstre er vi allerede godt igang med arbeidet frem mot valget i 2019. Vi har allerede satt ned en arbeidsgruppe som har startet med å se på valgprogrammet. Den består av Anette Coucheron, Anita Ulvseth og Kjell Graskopf. Vi har også fått på plass en nominasjonskomité som består av Marianne Wethal, Anita Ulvseth, Kjell Graskopf, Leif Jensen og Frode Haugseth.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**