Nyansatt fylkessekretær i Rogaland Venstre

Nyansatt fylkessekretær i Rogaland Venstre. Foto: , Idunn Helle

Rogaland Venstre har ansatt Birgit Rodvelt i en nyopprettet prosjektstilling som fylkessekretær og politisk rådgiver.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**

Birgit Rodvelt er 27 år gammel og har en variert bakgrunn fra partiet lokalt. Hun ble aktiv i Rogaland Unge Venstre som 18-åring, opptatt av saker som personvern, frihet og naturvern. Videre har hun stilt til valg i sin hjemkommune Eigersund ved de to foregående lokalvalgene, og engasjert seg i studentpolitikk ved Universitetet i Stavanger. Nå har hun nylig flyttet hjem til Rogaland etter et lengre opphold i Danmark, hvor hun har med seg en utdannelse i språk og retorikk.

«Det er veldig hyggelig å komme hjem og møte både gamle kjente og nye, liberale folk. Ikke minst er det kjekt å igjen diskutere politikk og bli engasjert av både saker og politikere.» sier Birgit.

Birgit vil være å finne sammen med både fylkestingsgruppa og bystyregruppa i Stavanger, samt på Venstres kontorer i Søregata 11. Vil du ha fatt i henne, skriv en e-post eller ring henne, og velkommen innom Venstres kontorer på en kopp kaffe.

Kontaktinformasjon:
E-post: birgit.rodvelt(at)venstre.no