Kulturministeren til Ålesund

Kulturministeren kommer til Ålesund, Venstre

Mandag 22. oktober kommer Trine til Ålesund.

Mandagen starter med bedriftsbesøk og morgenprat i stolen, til bedriften Balsam og Anita Jacobsen Marø, som Trine har en ekstra relasjon til.

Bedriftsbesøk blir det også i Sunnmørspostens avisredaksjon for å få relevante innspill på medias arbeidshverdag og til Sponland foto der daglig leder Marit Brunstad har annonsert at hun har mye på hjertet til regjeringen.

Lunsjprat blir det hos Ålesund Kunstfagskole og rektor Ragnar Johansen, før dagen ender hos Atlanterhavsparken for en gjennomgang av nasjonal status prosjektet. Der vil det også bli et møte med Ålesund Symfoniorkester, som vil fortelle om sitt snart 75 årige engasjement her i Ålesund. De har inne en søknad om å få bli det første semiprofesjonelle orkesteret i Norge og har også hatt konkrete innspill til kulturmeldingen. Dette vil de drøfte med Trine.

På ettermiddagen blir det internt arrangement i regi av Ålesund Venstre.

Vi gleder oss stort til å få vise Trine Ålesund og håper på stort oppmøte på medlemsmøtet.

For mer informasjon, ta kontakt med Britt Giske Andersen, Fylkesleder Møre og Romsdal Venstre. Mobil 970 36 026.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 6 år siden.**