Namsos Venstre: Innbyggerne og tjenestene først

Da er konstitueringen av det nye kommunestyret i Namsos gjennomført. Kommunevalget 2019 ble ikke slik vi i Venstre hadde håpet og jobbet for. Vi gleder oss likevel over den innsatsen Namsos Venstre har gjort de siste fire årene og i valgkampen. Venstre står rakrygget i gjerningen og jobber til det beste for alle i Namsos kommune. Vi har gode folk, god organisasjon, og har mye politisk kompetanse i laget. Dette skal vi nå bruke godt i den kommende fireårsperioden.

Geir Olav Knappe er klar for dyst i kommunestyre og formannskap.

Vi vil igjen takke alle som har står på og bruker sin fritid for Venstre. Vi takker også alle de som stemte på oss. De stemmene skal vi nå forvalte godt.

Namsos Venstre vil i den kommende foreårsperioden bidra til et godt ordskifte og gjøre vårt til at kommunestyret blir et godt politisk verksted. I Venstre tar vi ombudsrollen på alvor – ingen sak er for liten, ingen sak er for stor. Det er viktig at lokaldemokratiet legger til rette for at alle som ønsker det får muligheten til å bli hørt. Venstre vil bidra til å bygge en ny og god kommune som tar i bruk hele kommunen, og som er på lag med framtida. Det betyr at vi må vi må forvalte våre ressurser på en god og bærekraftig måte.

Kommunestyret har en stor oppgave foran seg. Den skal gjøres i fellesskap, og til det beste for det som er viktigst – innbyggerne og tjenestene Namsos kommune.

Etter konstitueringen innehar Namsos Venstre følgende plasser:

Namsos kommunestyre

Geir Olav Knappe, fast plass

Vara: Anne C. Holm, Svein Lervik, Olav Kr. Hegge Selnes og Agnar Forbord.

Formannskap

Geir Olav Knappe, fast plass

Utvalg for Plan (gml. PBT/»Teknisk»)

Olav Kr. Hegge Selnes, 1. vara for Svein Erik Bugge (Frp)