Til innhold
Namsos Venstre
Namsos Venstre, Foto: Namsos Venstre
For en trygg og raus kommune. Bedre er alltid mulig.

Namsos Venstre

Venstre er det sosial-liberale miljøpartiet i Namsos. Vi jobber for at Namsos skal være en grønn og levende kommune hvor det er godt å vokse opp, enten du er namsosing eller bedrift.

Ønsker du at Namsos skal være en raus kommune som tar vare på dem som faller utenfor og heier på dem som lykkes? Brenner du for å styrke frivilligheten som vi alle nyter så godt av?

Lær mer om vår politikk her.

Bli med i vårt lokallag og delta gjerne på medlemsmøter og andre sosiale sammenkomster.

Bli medlem i Namsos Venstre.

Kom i kontakt  med oss

Har du spørsmål om vårt lokallag, medlemskap eller vår politikk? Send oss gjerne en epost  på namsos@stemvenstre.no

• En god kommune å bo i

Byen, tettsteder og levende bygder, med spennende fortid og dagens mangfoldige samfunnsliv, gir Namsos særpreg og en god plattform å bygge den nye kommunen på. Her skal det være gode muligheter for deltagelse og vekst. Namsos skal være en åpen og inkluderende kommune.

• Ta vare på naturen

Vi bor i en kommune med en fantastisk natur. Venstre vil ha grønn vekst, frisk luft, ren og levende natur. Venstre vi vil gjøre det enklere å leve miljøvennlig. Vi tror på framtida og at miljøvennlig politikk gjør Namsos bedre.

• Satse på skolen

Skolen jevner ut sosiale ulikheter og sikrer like muligheter for alle. En skole der lærerne gis tid til å se hvert enkelt barn, er en skole hvor barn trives og vil lære mer. Det er dagens elever som skal løse framtidas utfordringer. Det barna lærer på skolen i dag avgjør om de kan oppfylle drømmene sine som voksne. Ungene fortjener det beste!

• Skape de gode jobbene

En god jobb er noe av det viktigste for at vi skal ha det bra, være inkludert og ha frihet til å leve slik vi ønsker. Venstre er opptatt av grundere og nye småbedrifter, men etablerte bedrifter og virksomheter i kommunen skal også sikres vekst- og utviklingsmuligheter. Kommunen må være aktiv i rollen som samfunnsutvikler.