Iver Nordseth, Gunn Berit Gjerde og Frøydis Austigard hedret på årsmøtet

Fylkestingsruppa i Møre og Romsdal frem til balget 2019 ble hedret på årsmøtet 2020. Frøydis Austigard, Gunn Berit Gjerde og Iver Nordseth, Foto:MRVenstre

Fylkesårsmøtet 2020 benyttet anledning til å takk fylkestingsgruppa som gikk av etter valget 2019. Iver Nordseth har 22 år bak seg i Fylkestinget, Gunn Berit Gjerde og Frøydis Austigard har begge sittet 16 år i fylkestinget for Venstre i Møre og Romsdal

-Venstre i Møre og Romsdal skylder stor takk til dere tre som nå har gått ut av fylkestinget, sa fylkesleder Ragnhild Helseth i sin takketale til Iver, Gunn Berit og Frøydis. -Hver på deres områder og sammen har dere vært tydelige stemmer som gjennom kloke manøver har greid å få gjennom saker på samferdsel, utdanning og kultur.

Pål Farstad fikk stor takk for sin innsats i valgkampen 2019. -Fylkestingsgruppa ble redusert etter valget, men vi heier på Pål og hans personlige evne som politiker til å bli hørt i den flertallskoallisjonen som Venstre er med i denne perioden, med Ap, Sp, Venstre, KrF, MDG og SV.

Britt Giske Andersen ble gratulert som nyutnevnt politisk rådgiver for næringsminister Iselin Nybø.

Gunn Berit Gjerde
Har sete i fylkestinget sidan 2003 (4 periodar). Dei siste to periodane som fylkesvaraordførar. Som fylkespolitikar har ho også sete i næringsutvalet og utdanningsutvalet. Ho starta si politiske karriere som direktevald ordførar i Hareid, der ho sat i to periodar. Innom Stortinget i 1 ½ år rakk ho også, som vara for Leif Helge Kongshaug.

Frøydis Austigard
Frøydis Austigard har sete i fylkestinget sidan 2003 (4 periodar). Heile tida i kulturutvalet og har også vore leiar av kulturutvalet ein periode. I tillegg til å vere ankerkvinne for Molde Venstre i ein mannsalder har ho og vore varordførar i Molde.

Iver Nordseth
Iver Nordseth er superveteran med heile 20 år i fylkestinget. Alle fem periodane i samferdsleutvalet, som han også har vore både leiar og nestleiar av. No leiar han Trafikktryggingsutvalet. Han har i tillegg vore ordførar på Smøla i 20 år og var Venstres mest populære ordførar med opptil 40 % oppslutning.

Iver Nordseth, Frøydis Austigard, Gunn Berit Gjerde, Britt Giske Andersen og Pål Farstad