Sommer, sol og venstrefolk

Det var en fin bukett venstrefolk som innledet sommeren hos Astrid Eva og Trond Prytz på Bangsund 25. juni. Mange aktuelle tema fra kommunepolitikken og Venstres verden fulgte oss gjennom sommerkvelden. Tiden ble benyttet til å kommentere det passerte politiske året og se framover.

Det nye kommunestyret begynner å finne sin form, og det lover godt til å få til det politiske verkstedet kommunen trenger. Tross Geir Olav Knappes alenegang i formannskap og kommunestyre er Venstre «på ballen», og plassen i formannskapet er svært viktig for Venstre. Ordningen med nettmøter før kommunestyremøtene vil bli videreført til høsten. Vi håper flere vil slenge seg med etter hvert. Venstre ser med forventning på den nye kommunedirektøren, og tror Jostein Grimstad er den rette for Namsos kommune nå. Det lover godt.

Namsos Venstre på Prytz-brygga Kaka: «Grønn genser» fås kjøpt hos August Olsen. Passet utmerket sammen med venstrefolket.

Ønsker dere alle en riktig god sommer.

Trond Prytz, Leder, Namsos Venstre