God jul til alle våre medlemmer!

God jul fra fylkesstyret i Møre og Romsdal Venstre, MRV

Fylkesstyret vil ønske alle våre medlemmer ei riktig god jul og ser fram til et godt år i 2021 for både folk og politikk. Tusen takk til alle som står på rundt i lokallagene og til hver og en som bidrar til å fremme Venstrepolitikk i Møre og Romsdal. Vi trenger dere alle sammen som diskusjonspartnere, til å målbære vår politikk og til alt organisatorisk og praktisk arbeid som venter oss i 2021 der 3 V-ér blir viktige: Vaksine, valgkamp og Venstre.

Vi håper dere følger med på Møre og Romsdal Venstre sin aktivitet enten det er via nettsida vår eller Facebook der vi både på internsida og den offentlige Møre og Romsdal Venstre-sida søker å holde dere informert.

Fylkesårsmøte 2021 blir den neste store begivenheten. Møtet avholdes i Ulsteinvik 7.-8.februar. Vi ser frem til å møte alle lokallagene da.

Planlegging av Stortingsvalgkampen er i gang. Mere info om det kommer rett over nyttår.

Fylkesstyret vil med dette ønske dere alle ei rolig jul der vi håper at begrensingen pandemien setter, ikke hindrer dere i å være sammen med deres nærmeste, enten dere samles fysisk eller tar i bruk digitale løsninger.
Alt blir bra!

Beste hilsen