Takk for Stemmen

Da har vi endelig fått summet oss etter valget og en ny politisk sesong er i gang. Vi starter med å takke alle som stemte på Venstre. Vi tror på det vi gjør og hver stemme på vårt prosjekt gir motivasjon og håp om at vi kan dytte Orkland og Norge i en god retning for oss alle.

Takk til deg på Storås og Å!

Med forbehold om hvor forhåndsstemmene kom fra, så er det med ekstra respekt å være den som bærer Venstrestemmen alene i sitt valgdistrikt. Det er stas! Og med et unntak så fikk venstre stemmer i alle valgdistrikt fra Ytre Agdenes i nord til Å i sør.

Geografi

Vi får flere stemmer jo tettere folk bor. Orkanger er valgdistriktet vi gjorde det best i med 3,39% og oppslutningen synker jo lengre fra Orkanger vi kommer. Dette er noe vi ser igjen på landsbasis og noe som har vært en trend over lang tid for Venstre. Her tror jeg det er muligheter.

Lokallaget

Vi fikk flere stemmer enn vi er medlemmer i Orkland Venstre. For å bøte på det vil vi ha med deg som stemte på oss, slik at vi former en politikk som er relevant og engasjerende. Å være sosialliberalistisk i realpolitikk er ikke alltid en enkel øvelse, så jo flere vi er om å forme politikken vår, jo bedre blir resultatet. Bli med da vel!

Åpent medlemsmøte

En måte å påvirke, engasjere, diskutere eller kjenne på et politisk virke er å komme på våre åpne medlemsmøter. Du trenger ikke være medlem, være enig eller ha ambisjoner om å delta videre i politikken. Om du har noe på hjertet (metaforisk) eller bare vil lytte så er du hjertelig velkommen. Neste møte er 18. November og vil bli annonsert snart.

Takk!