Gi oss innspill til nytt valgprogram

Foto Trond Svandal

Vi skal i gang med å lage nytt valgprogram for bystyreperioden 2023-2027. Vi ønsker tips og råd fra deg som bor og lever i Fredrikstad til det nye programmet.

For oss er medvirkning og påvirkning på politikken viktig. Da mener vi det også er sentralt at du som innbygger i Fredrikstad skal få gi dine tips og innspill til partiet vårt, så enten du er medlem i Venstre eller ikke, er vi veldig interessert i å høre hva du mener er viktig i Fredrikstad-samfunnet.

• Hva er de store utfordringene vi må løse i Fredrikstad-samfunnet?
  • Hva brenner du for?
  • Hvordan bør vi prioritere pengene i årene fremover?
  • Er det noe vi bør endre eller forbedre i politikken vår?

Send oss gjerne innspill i skjemaet nedenfor. Alle forslag vil bli vurdert, og alle innspill vil bli behandlet fortrolig. Ingen personopplysninger vil bli lagret. Du kan også sende forslag til programkomiteen på epost: tsvandal (at) stemvenstre.no

Her finner du skjema for innspill

Benytt muligheten og send oss dine tips og innspill. Etter første innspillsrunde utarbeider programkomiteen et forslag som blir åpent for høring. Deretter kommer vi til å bearbeide innspillene til et andreutkast som legges frem for årsmøtet 2023. Endelig program blir vedtatt på vårt årsmøte i januar 2023.

Vi ser frem til å høre fra deg!

Beste hilsener programkomiteen