Venstres nye representanter til Agder fylkesting 2023 – 27!

Beate Marie Johnsen og Ivar Bergundhaugen., (Foto: Cecilie Christine Hunter)

Hils på Agder Venstres dynamiske duo – Beate Marie Johnsen og Ivar Bergundhaugen – våre nye representanter i Agder fylkesting!

Beate går på sin tredje periode for hun kjenner det er fremdeles mye ugjort. Og dette er rett dame til jobben! Beate er utdannet fysioterapeut, har arbeidet både i privat og offentlig helsevesen og leder i dag Lyngdal Frivillighetssentral. Hun har et sterkt engasjement for ungdommen, klima/natur og likestilling. Hun elsker katter og alt som spirer og gror. Beate har ledet kontrollkomiteen i inneværende periode i Farsund kommune, styremedlem i Farsund Venstre og vara til det nye kommunestyret.

Ivar Bergundhaugen har avsluttet sin andre periode i bystyret i Kristiansand. Han var tidligere med i formannskapet og i fellesnemda for kommunesammenslåingen. Han engasjerte seg først i politikken fordi han er utpreget opptatt av det grønne. – Det er jeg fremdeles, men jeg brenner for de som liten eller ingen stemme har, som Odd Einar Dørum sier. Der vil jeg jobbe for å utgjøre en forskjell i fylkestinget.

Styret i Agder Venstre og alle lokallagene våre gratulerer så mye!