Til innhold
Foto: Petter Hansen
På lag med framtia.

Lurøy

Lurøy Venstre ønsker kontakt med alle som søker et parti som fronter skole og kultur. Vi vil legger til rette for småbedriftene, og at flere unge flytter til Lurøy. Er du opptatt av hurtigbåtsaken?  Bli med på å øke aktiviteten i det lokale Venstrelaget. Ta kontakt med lokallagsleder Birger Johannesen.

Liste til kommunevalget 2019:

1. Birger Johannesen
  2. Torleif Arne Olaisen
  3. Liss Aina Nilsen
  4. Erlend Olsen
  5. Øyvind André Sørensen
  6. Rigmor Helene Sandvær
  7. Ola Mathias Dundas Sletten
  8. Marius Sandvær Antonsen
  9. Finn Arne Antonsen
  • Sats på skolen.

Barn lærer mer når de har det bra. En god skole er en skole der barna trives. Alle barn fortjener lærere som gir dem mulighet til å velge sin egen framtid.

• Flere nye jobber.

Det må bli lettere å skape arbeidsplasser der du bor. Venstre støtter gründere og småbedrifter. De som våger å satse skal ha like rettigheter som andre arbeidstakere.

• Ta vare på naturen.

Vi bor i et land med fantastisk natur. Den har lagt grunnlaget for vår velferd. Men naturen er sårbar. Derfor vil Venstre ta vare på miljøet. Vi vil gjøre det lett og billig å leve miljøvennlig.

• På lag med framtida.

Venstre er Norges sosialliberale parti. Vi vil at våre barn og barnebarn skal ha minst like gode og trygge liv i morgen, som vi har i dag. Derfor er Venstre på lag med framtida.

Våre folk