Unge Venstre samling

11/12-13 juni 2010 arrangerer Unge Venstre en skolerings/introduksjonshelg for hele fylket! Arrangementet vil trolig bli lagt til Ålesund.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Dette er en unik mulighet for de som vil vite litt mer om Unge Venstre, og kanskje vil engasjere seg! Sist vi arrangerte denne helgen hadde vi Unge Venstre skolen trinn en, og celebert besøk av Leif Helge Kongshaug.

Fylkesstyret 2010. Fv. Steffen Falkevik, Silje Amundsen og Fredrik Giske (Lisa Sveen var ikke tilst)

Unge Venstre i fylket kan vise til realpolitiske vedtak også i Møre og Romsdal. Unge Venstre besøkte i Ålesund alle partigruppene, og arbeidet for stemmerett for 16 åringer, litt senere ble det vedtatt av formannskapet å sende søknad om å få dette. Resultatet: Ålesund er en av få forsøkskommuner for stemmerett for 16 åringer!

Om du er interessert i å delta på samlingen i juni, eller har spørsmål om Unge Venstre, kan du kontakte fylkesleder i Unge Venstre Steffen Falkevik på. e-post [email protected].

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**