Til innhold

Lavrans Skuterud

Eg vil jobbe for eit grønt og raust Orkland – med ein god skole og hjelp til dei som treng det!

Lavrans Skuterud (Fannrem, født 1968) er gudbrandsdøl og fembarnsfar, og feira i 2019 20 år som orkdaling. Han er seniorforsker hos Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet, og jobber med konsekvenser av atomulykker og atomberedskap. Han sa “Ja” til å stå på Venstre si liste til valget i 2007, og har siden vært medlem av kommunestyret. Fra 2007-2019 var Venstre en del av det politiske flertallet i Orkdal.

“Lokaldemokrati er for meg ein dugnad der flest mogleg, med ulike bakgrunnar, bør bidra”, sier Lavrans. “Eg ser ikkje på med sjølv som politikar, men står på liste for Venstre fordi Venstre er eit solid miljøparti med ein raus og varm politikk som prioriterer dei som treng støtte framfor det store fleirtalet som har det bra – og fordi partiet ikkje er bunde til særinteresser. Tolv år i Orkdal kommunestyre har gitt meg god erfaring i å kjempe uredd for Venstre sin politikk og det eg meiner vil vere det beste for heile den nye kommunen vår.”

Lavrans har et stort hjerte for kommunens velferdsroller, og brenner ekstra for bedre naturvern- og klimaarbeid, nei til mer vindkraft i urørt natur og for framtidas skole. Som bl.a. ildsjel bak Orkla fjellsportklubb og Klatrehallen, og bass i Mannskoret Lerka, har han erfart hvor viktig det er at kommunen er en aktiv støttespiller til kommunens rike kultur- og organisasjonsliv – noe han også vil jobbe for i Orkland.