Partileder Trine Skei Grande besøkte Larvik

Fredag 24. oktober 2014 hadde Larvik Venstre gleden av å få besøk av Trine Skei Grande, Venstres leder.
Lokallaget Larvik Venstre benyttet anledningen til å invitere partilederen til et møte da hun likevel var i byen og skulle gjeste Unge Venstres landsmøte noen timer seinere samme dag.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**

Trine Skei Grande

Foto: Karin S. Frøyd

Venstres leder og Larvik Venstres representanter hadde Frivilligsentralen som møtested. Her ble det tid til gode politiske samtaler og lunsj sammen. Journalist fra lokalavisa Østlands-Posten benyttet også anledningen til en prat med Venstre-politikerne. Se bildet.

Trine Skei Grande besøkte Larvik Venstre

Foto: Karin S. Frøyd

Fra venstre: Målfrid Vogt (styremedlem), ØPs journalist, Tone M. Anderssen (gruppeleder), Hallstein Bast (varaordfører) og Trine Skei Grande.

Tone Margaret Anderssen, nyvalgt gruppeleder for Venstre og også leder av Frivilligsentralen, informerte om frivillighetsarbeidet i Larvik. Partilederen sa at frivillighet er viktig og at det er arbeid som gir mening. – Det er et uttrykk for fellesskap, og det er det vi bygger Norge på. Alle har behov for å være noe for andre, sa Trine.

Varaordfører Hallstein Bast benyttet samtidig anledningen til å komme med noen innspill i forhold til forestående budsjettforhandlinger (statsbudsjettet). -Kommunene får tildelt mange oppgaver å løse fra staten. Da må det også følge med ressurser, sa Bast. Mindreårige flyktninger, barnevern og rus ble blant annet nevnt. -Ja, Venstre får mye oppmerksomhet nå. Det forventes at Venstre ordner opp, sa Trine Skei Grande.

Bildet viser fra venstre: Målfrid Vogt, Anne Solsvik, Tone M. Anderssen, Hallstein Bast og Trine Skei Grande.

Trine Skei Grande på Frivilligsentralen i Larvik

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 10 år siden.**