Velkommen til Risør Venstre!

Er du engasjert i ditt lokalmiljø? ja da er du nettopp den vi er utkikk etter. Du behøver ikke være enig i alt vi står for, og du behøver ikke være redd for si noe feil. Venstre er partiet med takhøyde og vi har plass til alle som deler vårt grunnsyn. Vi står på for miljøet, for sosialt ansvar og for nyskapning!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Deler du Maria Aspeseters interresse for ungdom og kultur? Bli med i Risør Venstre da vel!

I stedet for å kjempe for særinteresser, er Venstre partiet som fremmer samfunnets helhets interesser!

Bli medlem
Et medlemskap i Risør Venstre koster lite, men betyr mye for det lokale engasjement. Risør Venstre har en aktiv gruppe som stadig er på søken etter nye medlemmer som kan stille spørsmål og komme med innspill til beste for alle vi som bor og er glade i Risør.

Nøl ikke, men ta kontakt med oss på via e-post eller meld deg inn via menybildet til venstre i hovedbildet.

Unge Venstre har en meget aktiv organisasjon hvor vi tilbyr engasjerte ungdommer mulighet til politisk skolering. se info på www.venstre.no

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**