Åpent valgkampmøte: Vern grønne lunger i Oslo

Nettverk for vern av grønne lunger inviterer til åpent valgkamp møte om grønne lunger, tirsdag 8. mai, kl. 18.00 i Samfunnssalen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Hør hva partiene vil med Oslos grønne lunger!
Møt Ola Elvestuen, Knut Even Lindsjørn, Rune Gerhardsen, Merete Agerbak Jensen, Peter N. Myhre, Aud Kvalbein og Lars Rottem Krangnes.

Det blir debatt ledet av Bente Engesland, tidligere politisk redaktør i NRK.

Vel møtt til valgkampstart i Oslo!

Nettverk for vern av Grønne Lunger er et forum for alle som jobber for å bevare Oslos Grønne lunger:
Oslo og Omland Friluftsråd, Naturvernforbundet i Oslo og Akershus, Nasjonalforeningen for Folkehelsen, Kreftforeningen, Landsforeningen for Hjerte- og Lungesyke, Mental Helse, Kontaktutvalget for Velforeninger, Oslo Byes Vel, La Majorstuen Leve, Fortidsminneforeningen, DNT Oslo og Omegn, Oslo Elveforum, Landslag for park-, idretts- og friluftsanlegg, Naturhistorisk Selskap, Østmarkas venner, samt en lang rekke velforeninger og nærmiljø-grupper i Oslo fra Sinsen, Stovner, Hasle, Sofies Minde, Huseby, Bygdøy, Lambertseter, Briskeby, Grønland, Lysaker, Korsvoll m.fl.

Last ned invitasjonen her

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**