Vil du bidra i valgkampen?

Valgkampen står for døren og Venstres viktigste forutsetning for å vinne valget er aktive frivillige. Vi trenger all hjelp vi kan få av våre medlemmer og andre støttespillere i valgkampen. Det trengs frivillig innsats på mange områder og for å bruke ressursene mest mulig effektivt, ønsker vi å registrere frivillige til ulike aktiviteter. Det er flere aktiviteter å velge mellom og du finner helt sikkert noe som passer for deg.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Valg 2007

Foto: Ukjent

Valgkampansvarlig Bjørn Lindvig
Røedsåsen 27, 3480 Filtvet
Tlf. 32 79 01 80 / 91 70 12 78
[email protected]

Ingen ting er viktigere for Venstres oppslutning enn at vi har positive og imøtekommende frivillige som kan møte velgerne i nabolaget, via aksjoner, i mediene og på valgkampstands.

Nedenfor finner du oversikt over stands og andre bidrag vi ønsker oss. Det er ikke bare folk til å stå på stands vi trenger, men også noen som kan bake kaker eller levere et par kanner kaffe. Alt kommer godt med!

Klimakampanjen — aksjonsdag 5. juni — Verdens miljødag
I forbindelse med HurumVenstres klimakampanje "Framtida kan bli en ren fornøyelse dersom vi handler nå", skal Hurum Venstre dele ut løpesedler på Verdens miljødag 5. juni kl.16-18. Løpesedlene oppfordrer til lokal klimahandling. Dessuten Venstres løsninger for å redusere utslippene og en oppfordring til å stemme på det partiet som i den siste kommunestyreperioden har vist gjennom praktisk politikk at vi kjemper for miljøet.

Aktuelle steder for utdeling av løpesedler
Dette blir på tettstedene i kommunen: Sætre, Tofte, Filtvet, Klokkarstua og Holmsbu (utenfor dagligvarebutikkene). Det hadde vært fint med to personer på hvert sted.

Aktivitet eller bidrag på Verdens miljødag 5.juni kl. 15(16) -18
Dele ut løpesdeler
(oppgi hvor du vil stå)

Stands før valget

Det vil bli stands på følgende tettsteder: Tofte, Filtvet, Sætre, Klokkarstua og Holmsbu.
Vi trenger minst 2 stk. på hver stand. Vær snill å oppgi hvor du vil stå på stand. I tillegg til de 4 siste lørdagene før valget da vi har stands rundt i hele kommunen, skal vi ha stands på Sætredagen og Toftedagen, samt på valgkampåpningen i Sætre den 18. august.

Dette lørdagene blir det stands: 7. juli (Toftedagen), 11. aug. (Sætredagen), 18. aug. (Valgkampåpning – Sætre), 25. aug., 1. sept., 8. sept.

Disse tingene trenger vi hjelp til:
– Bake kake (oppgi leveringssted)
– Lage to kanner kaffe (oppgi leveringssted)
– Levere fruktfat (oppgi leveringssted)
– Stå på stand kl.10-15 (oppgi hvilket tettsted du vil stå)
– Donere pappkrus og grønne servietter (kontakt valgkampansvarlig)
– Snekre plakatbukk (kontakt valgkampansvarlig)

Valgkampbidrag
Venstre går til valg uten økonomiske bidrag fra arbeidslivsorganisasjoner eller øvrige særinteresser. Hvis du kan tenke deg å bidra økonomisk til valgkampen, kan du gjøre det ved å innbetale det beløpet du ønsker å bidra med til konto 2240 3049534. Merk betalingen "valgkampbidrag". Alle donasjoner, små eller store, er kjærkomne!
Vi gjør for ordens skyld oppmerksom på at vi plikter å offentliggjøre alle bidrag på over
kr. 20.000,-

GI BESKJED TIL VALGKAMPANSVARLIG BJØRN LINDVIG OM HVA DU KAN BIDRA MED TIL E-POST: [email protected] ELLER BREV. DU KAN OGSÅ RINGE MOBIL 91 70 12 78.

Målet vårt er å gjennomføre det beste valget for Venstre i Hurum noensinne. I inneværende periode har vi hatt 2 representanter i kommunestyret, målet vårt er å øke den til minst 3 representanter. Blir du med og tar en liten tørn?

Gunn-Torill Homme Mathisen
leder

Bjørn Lindvig
Valgkampansvarlig

P.S. For kontinuerlig oppdatering om hva som skjer i Hurum Venstre, følg med på hjemmesiden vår; http://hurum.www.venstre.no D.S.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**