Årets første valgstand

Toftedagen gikk av stabelen lørdag 7. juli og de fleste politiske partiene hadde valgstand – så også Hurum Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Venstrestand på Toftedagen

Foto: Per Mathisen

Klare for innsats – før Toftedagen åpner.

Det var mye folk ute i Toftes gater på lørdag. Toftedagen er dagen da du treffer folk du kanskje ikke ser mer enn en gang i året. Toftedagen er den dagen hver sommer hvor innbyggerne (spesielt) i søndre Hurum flanerer gatelangs mellom markedsboder, butikker som har flyttet ut på gaten for anledningen og forskjellige lag og foreninger som ønsker å profilere seg. I valgår kan man også finne de politiske partiene der med sine stands.

Stem Venstre! Med blomster

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Hurum Venstre var selvsagt på plass. Det var valgkampansvarlig Bjørn Lindvig, Geir Stave og Gunn-Torill Homme Mathisen som stod på Venstres stand denne dagen. I tillegg til informasjon om Venstres politikk ble det servert kaker, kaffe/grønn te/saft og grønne epler. Grønne Venstreballonger var dessuten populære blant barna.

Som første og eneste parti hadde Venstre sitt nye program for perioden 2007-2011 trykket og klart til utdeling på Toftedagen: “Frihet og Fellesskap – Løsningen i Sentrum”.

Les vårt nye program her

Geir Stave på stand

Foto: Gunn-Torill Homme Mathisen

Geir var entusiastisk på plass på standen