Politisk debatt på Søndeled skole fredag 7.9.07 kl 1800

Risør Venstre har invitert alle politiske partier til politisk debatt på Søndeled skole fredag 7.9.07 kl 1800. Partiene er bedt om å stille med “vanlige” kandidater og alt ligger vel til rette for en god gammeldags politisk debatt hvor publikum får rikelig tid til å delta i debatten.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Politisk møte på Risør videregående skole

Foto: Nils Martin Andersen

Valgkampen i Risør har hittil vært fokusert på ordførerkandidatene, ja enkelte vil hevde at endel av pressedekningen har vært relativt ensidig og en smule skjev.

Venstre har derfor invitert samtlige partier til politisk debatt på Søndeled skole fredag 7.9.07 kl 1800 og det ser ut til at alle partiene som stiller med liste ved kommunevalget i Risør stiller.

Opplegget blir slik at hvert enkelt parti velger et tema som de ønsker å debattere med de øvrige kandidatene og publikum som kan komme med innspill underveis. På den måten vil en i løpet av debatten komme inn på 8 ulike tema, som neppe skulle være vanskelige å finne når en ser på de rikholdige valgbrosjyrene som er sendt rundt til alle velgerne i Risør.

Møt derfor opp og ta del i debatten mange har etterlyst og still dine politikere konkrete spørsmål, eller bare lytt til hvordan de fremfører sine spørsmål og svar.

Vel møtt og god fornøyelse med vennlig hilsen Risør Venstre

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**