Rekordmålinger for Venstre

NRK sier 6,1%. TV2 sier 6,5%. Fædrelandsvennen sier 6% i Aust-Agder. Aldri siden 1972 har Venstre hatt så god oppslutning like før et valg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**

Av Petter Natanael Toldnæs

Godt valg Lillesand

Valgkampen er over, og etter de to partilederdebattene på riksdekkende TV i helgen ligger Venstre an til å gjøre et kjempevalg, både i Lillesand og på landsbasis.

Lillesand Venstre har siden 2003 hatt to representanter i bystyret. Men marginene er små før vi kan bli representert med 3 eller til og med 4 representanter! Et så sterkt Venstre vil være forkjempere for en ansvarlig økonomi, sammen med en viktig tilrettelegging for at kommunens kulturliv kan vokse videre med et nytt kultursenter på Gamle Møglestu gård.

Like viktig er det at veksten vi er inne i ikke går ut over tjenestetilbudet i kommunen. For Venstre er det viktig å ta vare på alle i samfunnet, og spesielt de svakeste. Derfor vil Venstre aldri akseptere kutt i omsorg, helse og skole for å finansiere andre prosjekter. Det er det vi kaller vekst med vett.

Årets skolevalg var Venstres beste på 10 år, og også i Aust-Agder gikk partiet frem. Samtidig har ikke meningsmålingene vært sterkere på over 30 år. Bli med på å gi Venstre et gjennombrudd i bystyret når du stemmer på mandag!

Godt valg!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 17 år siden.**