Nytt styre i Søgne Venstre

Årsmøte i Søgne Venstre er overstått. Thore Tallaksen er valgt til ny Venstreleder i Søgne. Han varsler at partiet blir skal bli mer synlig i lokalpolitikken.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Thore Tallaksen er ingen ny lokalpolitiker i Søgne. Sin mest aktive politiske periode hadde han på 70 og 80-tallet. De siste årene har han vært mest synlig som forhandlingsleder for partiet når posisjonene skal fordeles etter kommunevalg. Med seg i styret har han Gerd Lillian Olsen og Gordon Øydna.

Gerd Lillian Olsen har tidligere vært medlem av kommunestyret. Gordon Øydna har gjort en strålende jobb i lokallaget i mange år.

Nettsiden til Søgne Venstre har mer eller mindre ligget nede fra valget i 2007 og fram til nå. Det skal det bli en endring på. En viktig sak blir nå å følge opp eget program. Venstres program foran siste kommunevalg var rimelig konkret. De folkevalgte venstrepolitikerne skal regelmessig bli konfrontert med hva vi lovet foran valget. Skal vi få tillit som parti og som politikere, må vi være troverdige. Vi må ta vårt eget program på alvor.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**