Velkommen til Risør

Risør Venstre gratulerer Kronprinsparet og deres familie med valg av nytt feriested på Flatholmen, og ønsker dem hjertelig vekommen til Risør kommune, sier varaordfører Jan Einar Henriksen (V) i en kommentar. Politisk satser vi jo mye for å skape en ny giv i Risør og håper derfor flere følger i Kronprinsfamiliens fotspor og satser på Risør fremover, ikke minst unge familier med barn.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**

Kronprinsparet velger Risør og vi håper mange følger deres eksempel.

Tilgjengelighet
Signaleffekten og reklameverdien av Kronprinsparets kjøp av Flatholmen er betydelig og ligger langt over hva vi kunne forente å få av rekame med normal innsats. Nå vil Risør kommune og vår del av Sørlandet bli i pressens interesse på en ny og spennende måte.

Samtidig er det all grunn til å minne om pressens “vær varsom plakat” slik at Kronprisnfamilien kan føle seg velkommen og ikke overvåket når de senere skal nyte glade feriedager i Risør hele året, fortsetter varaordfører Jan Einar Henriksen (V) som tror effekten vil medføre en økende etterspørsel på alle plan året gjennom.

Politisk får vi vise kløkt og velvilje slik at Kronprinsfamilien får den tilgjengelighet, de fasiliteter og den sikkerhet de har krav på for å kunne fungere i Risør, men det er jeg sikker på at alle parter medvirker til både politisk og administrativt avslutter en optimistisk varaordfører.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 16 år siden.**