Si din mening – www.liberal.no

Hva mener du om politikk, og hvilke politiske saker er du opptatt av? Si din mening og diskuter med venstrepolitikere fra Akershus på Venstre nye dialogportal.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Her finner du Venstres nye valgkamportal

liberal.no

1. Hva er dette?

Vi har gleden av å presentere liberal.no, Venstres nye valgkamparena for deltagelse på nett. Kampanjenettstedet er basert på en del velkjente mekanismer og verktøy innen sosiale media, og er bygget for engasjement, deltagelse og deling. Alle oppfordres til å engasjere seg — både kandidater, lokallag og Venstre-medlemmer, men også alle andre interesserte brukere.

Bidra til Venstres valgkamp ved å engasjere deg på Liberal.no. I profilen din under "Engasjement" har du oversikt over hvilke tiltak du har foretatt deg for at Venstre skal vinne stortingsvalget i 2009!

2. Hvordan registerer jeg meg?

Du registrer deg ved å klikke på "Registrer meg" i boksen Engasjer deg! I tillegg til medlemmer og stortingskandidater for Venstre, ønsker vi i tillegg deg som velger velkommen bruker hos oss.

Velg brukernavn og passord. Du får tilsendt en epost der du får brukernavn og passord. Dette kan du selv endre ved å redigere din profil.

3. Hvordan skrive og kommentere innlegg

Kommenter andres innlegg:

Du trenger ikke å registrere deg som bruker på liberal.no for å lese eller kommentere andres innlegg. Fyll inn navn og epost i skjemaet, og evt. nettsted som er tilknyttet deg. Skriv din kommentar og klikk på "Legg igjen en kommentar". Du kan redigere din kommentar i 15 min.

Her er oversikten over deltagere på liberal.no fra Akershus.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**