Valgkampåpning i kveld

Bli inspirert, møt kandidatene og få politisk påfyll før en av de mest spennende valgkampene på lenge! I kveld braker det løs med valgkampåpning på Dahlske vgs. i Grimstad.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Valgkampstarten foregår i dag på Dahlske vgs. klokka 19:00. Her er alle invitert til å høre Odd Einar Dørum, Øystein Haga og Anne Solsvik holde innlegg, i tillegg til å treffe venstrefolk fra hele Aust Agder. Utpå kvelden blir det storskjerm og vi følger partilederne som er samlet til stordebatt om valgets hovedsaker fra Tresset i Kristiansand.

Det blir organisert kjøring fra Lillesand sentrum, så ta kontakt med Petter på 92211995 eller [email protected] dersom du vil sitte på med andre. Noen vil bli og se sendinga på Dahlske, mens andre vil hjem.

Frivillige til stand
I år utfordrer vi alle av våre medlemmer som har lyst til å møte opp. Har du ikke mulighet til å stå hele dagen eller være på standen er vi også takknemlige for ting å dele ut til passerende, eksempelvis epler, sveler, twist, vafler, boller, kaffe, gullrøtter osv. Send en mail til lederen i valgkampnevnda i Lillesand Venstre, Alexander Iversen, om det er noe du lurer på omkring dette.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**