Valgkampen i gang i Larvik

Larvik Venstre deltok på stands to steder i kommunen lørdag 22. august, på Larvik Torg og i Tjølling. På Larvik Torv var alle de lokale partiene på plass.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Telt, parasoller og valgplakater preget torvet.

Stand Larvik Torg 2009

Foto: Karin Frøyd

Høyre feiret sine 125 år med å dele ut bløtkake mens SV delte ut grillede pølser. Ap — tradisjonen tro — delte ut sine røde roser. De øvrige partier og Venstre kunne tilby kaffe, drops, kulepenner, ballonger og ikke minst valgbrosjyrer. Det var ingen valgtaler på Larvik Torv denne lørdagen, så for så vidt gikk det stille og rolig for seg, uttalte Karin Frøyd etter at hun og Tore Fjeldskår hadde pakket ned valgmateriellet og parasollene.

Stand Larvik Torg 2009

Foto: Karin Frøyd

– Men folk koste seg i det praktfulle været, og de som var innom standen ble stående lenge og prate politikk. Vi hadde bl.a. besøk av representant for naboene til oljetankanlegget ytterst på Torstrand. – Det er nå viktig å foreta en grundig kontroll slik at det kan slås fast hva som er realitet og hva som er antakelser hva gjelder bomiljø, helsefarer og trygghet, uttalte Karin Frøyd, etter at hun hadde hatt en prat med Synnøve Andreassen.

Bildene illustrerer at det var hyggelige folk innom Venstres stand, betjent av Tore Fjeldskår og Karin Frøyd.

40 ÅR ER NOK!!

Foto: Karin Frøyd

Det nederste bildet viser den nye T-skjorta som er spesialbestilt for valget i Vestfold. 40 ÅR ER NOK!! (på forsiden). Bak står det: KÅRE PÅ TINGET. STEM VENSTRE. Det betyr at det er 40 år siden Venstre i Vestfold sist var representert på Stortinget, den gang ved Borghild Bondevik Haga fra Brunlanes. Nå er det på tide med representasjon igjen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**