Hjertelig takk til deg som ga din stemme til Venstre!

Blå himmel og sol rett inn på soverommet er en mager trøst dagen derpå. Valget gikk desverre ikke som ventet for Venstre og det er bare å gratulere valgets vinnere og ønske de tre nye Stortingsrepresentantene fra Aust Agder lykke til med sitt arbeide på Stortinget. Vi takker også de som tross alt ga sin stemme til venstre og ikke minst alle kandidatene og de mange frivillige som virkelig stod på for Venstre. TAKK SKAL DERE HA.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**

Jan Einar Henriksen takker alle de som tros alt ga sin stemme til Venstre.

En oppslutning på 4,2 % og – 1,2% i forhold til 2005 valget er absolutt ikke noe vi er fornøyd med uttaler leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen. Samtidig er det grunn til å glede seg over resultatet for forhåndsstemmene som lå på 6,12 % av de avgitte stemmene.

Det viser at de som bestemte seg tidlig valgte Venstre, og da må vi se på hva som gikk galt i valgkampens siste dager. I Risør har Venstre de siste to årene vist at vi kan samarbeide og at vi kan jobbe i team og det gir grunn til optimisme foran kommunevalget i 2011.

Personlig håper jeg dette blir det siste valget hvor man snakker nedlatende om 1/4 del av velgerne i Norge. Skal vi få til endring må vi jobbe i team på tvers av politiske skillelinjer og det må være en av egenskapen vi må se etter når vi skal velge ny Venstreleder avslutter Leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 15 år siden.**