Godt årsmøte i Hå Venstre

Hå Venstre har hatt årsmøte med godt frammøte som vanlig. Årsmøtet handsama alle vanlige årsmøtesaker i tillegg til ein frisk og engasjerande politisk debatt. Året har vore prega av normalt politisk arbeid både lokalt og på fylkesplan.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Tom Henrik Rosseland

Foto: Jon Arne Silgjerd

Leiaren i Hå Venstre, Tom Henrik Rosseland, er også kasserar i Fylkesstyret noko som gir god kontakt med det politiske arbeidet elles i fylket og styremedlem Jon Arne Silgjerd er også medlem i fylkestingsgruppa.

Det sitjande styret tok gjenvalg og ser slik ut : Leiar — Tom Henrik Rosseland, kasserar — Mindor Hatlegjerde, sekretær — Jon Arne Silgjerd og styremedlem — Albert Moe.

Årsmøtet konstaterte tilfreds at den debatten som Hå Venstre sparka liv i sist lokalvalgkamp om jordvern og om å ta vare på matjorda nå ser ut til å fått solid oppslutning i kommunen. Dette er ein debatt som dagens leiarskap i kommunen har ignorert altfor lenge og som kjem til å slå tilbake med full tyngde om det ikkje blir tatt på alvor i den nye kommuneplanen som er under arbeid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**