Medlemsmøte Risør Venstre

Mandag 23. august 2010 kl 1730 er det igjen tid for Risør Venstres medlemsmøte og tema blir bl.a. valgprogram og liste for kommunevalg 201. I tillegg blir det diskusjon omkring Risør kommunes handlingsplan og økonomiplan 2011-14, budsjett 2011 og politisk og administrativ organisering mm. Det blir med andre ord en bred politisk debatt, som vil fortsette på Venstres faste medlemsmøter utover høst og vinter.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**

Vi blir neppe like mange som under Kammermusikkfesten på Stangholmen, men det er like viktig at mange deltar i Venstres politiske prosess.

Foto: Jan Einar Henriksen

Bli medlem i Risør Venstre og vær med på utformingen av vår politikk til beste for fremtidens Risør. Meld deg inn her.

Følg også Risør Venstre på www.risor.www.venstre.no og få med deg våre politiske nyheterom hva som skjer i Risør.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 14 år siden.**