Risør Venstres valgliste til kommunevalget 2011 er levert

Med 25 godt motiverte og dyktige listekandidater på kommunevalglisten er Risør Venstre klar til å ta fatt på høstens kommunevalg. Arbeidet med selve valgprogrammet pågår fortsatt slik at alle medlemmer, politikere og listekandidater kan få god tid til å være med på å påvirke det endelige program for de neste fire årene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Folk først er Risør Venstres motto

Foto: Trond Svenningsen

Nytt av året er at vi har gitt de to første kandidatene et stemmetillegg og dermed har vi som parti tatt grep for å sikre representasjon fra begge kjønn etter neste valg sier leder i Risør Venstre Jan Einar Henriksen, som også er meget godt fornøyd med sammensettingen av listen og ikke minst at vi har en dyktig ordførerkandidat i Dag Jørgen Hveem.

Nå er det opp til oss å vise velgerne i Risør hva vi har oppnådd i inneværende periode og samtidig fokusere på hva vi ønsker å fokusere på i kommende periode sier Henriksen som tror det er godt håp om at Risør Venstre beholder dagens bystyrerepresentasjon fremover, særlig med tanke på alle de gode tilbakemeldingene vi har fått i den senere tid.

Folk først
Risør Venstres slagord for valget er Folk først og med dette som utgangspunkt jobber vi godt med valgprogrammet for 2011-2015 og vil ha alt klart i god tid før vi starter selve valgkampen avslutter en optimistisk leder i Risør Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**