Terje Aass sentral på Venstres landsmøte

Da partileder Trine Skei Grande talte til Landsmøtet fredag 1. april var drammenser og bryggerieier Terje Aass en av de viktige gründerne som ble fremhevet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Vi føler at Aass motarbeides av den sittende regjeringen, blant annet ved at vi ikke engang kan reklamere for våre produkter, har Terje Aass sagt til meg. Aass Bryggeri rammes av en svært urettferdig formuebeskatning — og de får ikke engang lov til å informere om produktene sine på egen webside!

Alkohol

Foto: TN

Aass Bryggeri er en mønsterbedrift som satser sterkt på miljøet og tar HMS på alvor. I tillegg er bryggeriet en historisk forankret og viktig bedrift for Drammen. Terje Aass har I en årrekke vært synlig i byens kulturliv og bidratt stort også her. En bedrift som tør og satser bruker oppsparte midler, ikke lån. Aass har drevet nøysomt og forsiktig, men straffes likevel av både Helse — og omsorgsdepartementet og av et urettferdig skattesystem. Vi må hylle og fremheve våre gründere og alle som tør å satse og tenker nytt. De skaper langt mer enn nye arbeidsplasser!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**