Ny besøksrekord

Sosiale medier er til god hjelp når vi skal formidle Risør Venstres politikk til flest mulig av Risørs velgere og derfor er det godt å registrere at vi har rekordmange unike brukere pår hjemmesiden www.risor.www.venstre.no samt at vi i tillegg har mange brukere på vår Facebookside, sier Risør Venstres ordførerkandidat Dag Jørgen Hveem.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Neste HU møte for plan, miljø og tekniske tjenester kan du følge på Internet og det gleder Stian Lund (V) seg til.

Foto: Jan Einar Henriksen

Selv om vi nå registrerer rekordmange unike brukere av vår hjemmside kan vi alltid bli enda bedre og nå enda flere velgere, sier Hveem og legger til at Risør Venstres hjemmeside er blant de best besøkte i landet.

Tilbakemeldingene vi får viser at mange av velgerne, også utenbys, har Risør Venstre som en fast side de er innom daglig for å få med seg nyheter relatert til Risør og det gir oss en unik mulighet når valgkampen starter over sommeren.

Åpenhet har alltid vært en av Risør Venstres kjepphester og derfor er det heller ingen hemmelighet at Risør Venstres politikere går i bresjen for full åpenhet i alle politiske fora – inkludert overføring på Internet slik at alle kan følge med og høre og se hva som sies og ikke være overlatt til enkelte journaisters referater i ettertid.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**