Ståle og Ulla er Drammens motmakt

I en artikkel i Drammens Tidende presenteres ordførerkandidat Ulla Nordgarden og leder av Drammen Venstre Ståle Sørensen som Drammens fremste motmakt.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Drammen Venstre har i inneværende periode vært en del av posisjonen i Drammen og går det som partiet håper vil partiet fortsette å ha en hånd på rattet i styringen av byen. Selvom Drammen Venstre er en del av posisjonen så er det ingen grunn til å ikke kjempe for og markere saker der vi er uenige med Frp og Høyre.

Ulla Nordgarden og Ståle Sørensen

Foto: Arkiv

Høyres makt
– Høyre har stor makt i Drammen og vi ønsker på mange felt å være et parti som utfordrer denne makten. Drammen trenger et større Venstre. Å være de fremste representanter for motkreftene mot den etablerte makten er en æresbetegnelse for et lite parti med store ambisjoner.

– Vi har rett og slett klart å plassere oss solid som et borgerlig sentrumsparti som både sparker og samarbeider til begge sider av det politiske landskapet, sier leder av Drammen Venstre Ståle Sørensen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**