Hageselskap på Lista

Farsund Venstre byr på sommermat og prat 18.juli kl.17.00 i nydelig Listalandskap! Benytt anledningen til uformell diskusjon med en av Venstre’s desidert mest erfarne politikere Odd Einar Dørum.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Invitasjon til hageselskap på Lista med Odd Einar Dørum.

Mandag 18.juli inviterer Farsund Venstre til hageselskap med Odd Einar Dørum. Vi kan by på en smak av sommermat og drikke, med søt avslutning. Dørum vil holde et inspirerende innlegg, som setter fokus på aktuelle politiske tema. Det vil bli mulighet til uformell diskusjon med ulike aktører innen politikk, media, næringsliv, organisasjonsvirksomhet m.m.

Hageselskapet finner sted like ved en av Lista’s flotte sandstrender. Benytt gjerne anledningen til en strandtur, som avsluttes med god mat og interessante diskusjoner! Siden vi ønsker å tilby mat ber vi om tilbakemelding innen 10.juli, på om du/dere kommer. Det er anledning til å ta med seg flere gjester.

Sted: Nesheim, Farsund kommune
Kjørebeskrivelse fra Vanse: Ta til Venstre og følg fylkesvei 43 mot Borhaug ca. 2,5 km. Ta til Venstre mot Nesheim/Travbane. Kjør ca. 500m. 4.hus på Venstre hånd.

Tid: 18.juli kl.17.00 (varighet ca. 2-3 t).

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**