Frogn Venstre utsetter valgkampen

Hendelsene i Oslo og på Utøya har gjort et dypt inntrykk på oss alle. Partiene har derfor besluttet å utsette alle valgkampaktiviteter til 8. august eller nærmeste påfølgende helg. Frogn Venstre vil følge de retningslinjer partiene sentralt legger opp til i forhold til dette.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Nå er det de familiene som er direkte berørt som fortjener vår omtanke og støtte. Såvidt vi er kjent med er ingen fra Frogn omkommet, men de som var tilstede har allikevel hatt en opplevelse ingen har fortjent å måtte oppleve. Vi i Frogn Venstre vil uttrykke vår dype medfølelse med de det gjelder, og med Frogn Arbeiderparti.

Angrepet på regjeringslokalene og massedrapet på politisk engasjert ungdom på Utøya rammer hele vårt samfunn og politiske system. Derfor skal både livet slik vi kjenner det i Norge og valgkampen etterhvert gjenopptas, og vi håper folk ikke minst vil markere støtte til demokratiet ved god deltakelse i valget 12. september.

Terje Johansen, kommunestyrerepresentant og førstekandidat
Erik Lundeby, gruppeleder