Valgkampstart på torget

Frogn Venstre starter valgkampen igjen med stand på torget lørdag 13. august kl 10. Kom og ta en prat – fortelle oss hva du er opptatt av, og spør oss hva Venstre vil gjøre med det.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Fem lørdager i august og september vil du møte Venstres kandidater på Drøbak torg, både sittende politikere og noen nye fjes. Førstkommende lørdag kan du blant annet snakke med Venstres førstekandidat Terje Johansen.

Venstre vil også delta på flere folkemøter om ulike temaer. Du finner oversikt over alle aktiviteter her.

Valgkamp på Drøbak Torg

Foto: Ivar Ruud Eide

Valgkampaktiviteten har hatt en pause de siste ukene. 22. juli 2011 har brent seg fast i norsk historie. Våre tanker går til de som har mistet noen og de som sitter igjen med en erfaring unge mennesker burde slippe å ha. Det var riktig å avbryte valgkampen mens ofrenes familier begravde sine døde, og vi andre hadde nok med å forsøke å forstå. Oslo og Utøya har vist oss det åpne samfunnets sårbarhet, men folks reaksjon uttrykker også tillit til demokratiets og rettsstatens styrke.

Nå starter valgkampen på nytt. Det er viktigere enn noen gang å vise at demokratiets spilleregler er egnet både til å bevare og til å forandre, til å uttrykke enighet så vel som sterk uenighet. Derfor skal vi snakke om sakene som valget handler om lokalt i Frogn, og du vil kjenne igjen Frogn Venstre: Saklig, ærlig og tydelig om Frogns utfordringer og vår politikk, og hvordan et sterkt Venstre kan gjøre en forskjell i kommunestyret.

Vi gleder oss til gode spørsmål, dine meninger om Frogn-politikken og gjerne en frisk diskusjon.

Oversikt over hvor du kan møte Venstre før valget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**