Møt Ingvild på stand i Asker sentrum i morgen 20 august

Asker Venstre skal ha stand både i Asker sentrum, Holmensenteret og i Heggedal sentrum i morgen 20 august.
I Asker sentrum kan du møte 1. kandidat Ingvild Tautra Vevatne. På Holmensenteret vil du treffe på 2. kandidat Erling Bergsaker, mens i Heggedal møter du 3. kandidat Ivar J. Knai. 4. kandidat Jørgen Blom kan du treffe i Asker.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Asker Venstre er klare til å møte velgerene på stand på tre steder i Asker. Etter valgkampåpningen i går er lokallaget klar til å møte velgerne. Vi skal fortelle velgerene at vi vil satse på utdanning, nyskapende næringsliv og gjøre Asker til en miljøpolitisk foregangskommune. Vi kommer til å gjenta at vi setter folk, miljø og kunnskap først!

Vi skal også fortelle velgerene at et sterkt Venstre i Asker utfordrer Høyre til et bredt samarbeid mot sentrum. Vi skal skal fortelle på stand at en stemme til Venstre gjør Asker grønnere og mer liberal!

Men først og fremst gleder vi oss til å høre hva Askerfolk ønsker at vi skal ta tak i de neste fire årene og fortelle hva vi har tenkt å gjøre.

Asker Venstre vil være tilstede både i Asker sentrum, på Holmensenteret og i Heggedal sentrum alle lørdagene frem til valget.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**