Stort engasjement på valgkampstand

Mange velgere viste interesse for Asker Venstre på våre stand på Holmensenteret, i Asker sentrum og i Heggedal. På alle tre stedene var det mange gode samtaler med velgere på jakt etter et godt alternativ på valgdagen. Mange velgere ga uttrykk for at Venstre var dette alternativet.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

I helgen var alle partier representert i Asker sentrum. I Heggedal hadde vi kun selskap av FrP, mens på Holmensenteret var også Høyre, FrP og Pensjonsistpartiet tilstede.

Stand

Foto: Jan Harsem

Til helgen satser vi igjen stort, med stand både i Asker, i Heggedal og på Holmenstenteret fra kl. 10 på lørdag 27 august. Alle de fire kummulerte kandidatene gleder seg til å møte velgerne for nye samtaler om hvordan Asker kan bli et bedre sted å bo.

På stand i helgen vil vi formidle at Asker Venstre er et liberalt parti, som setter folk, miljø og kunnskap først. Vi vil formidle til alle at Venstre vil arbeide for at Asker blir liberalt kunnskapssamfunn hvor folk har frihet og mulighet til å skape sin egen vei til det gode liv, og der vi tar ansvar for hverandre og for miljøet. Vi kommer til å gjenta at Asker Venstre vil satse på utdanning, nyskapende næringsliv og gjøre Asker til en miljøpolitisk foregangskommune!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**