Et paradis for alle. Hele livet

Line Paulsen Granjord OM Å FLYTTE HJEM: Blant utflyttede Risørfolk, finnes en stadig drøm om å flytte tilbake. Jeg fikk drømmen oppfylt i 2009! En mer aktiv og målrettet “rekruttering” blant dem med røtter i Risør, vil gi resultater. Og når de først kommer, må vi sørge for en varm og inkluderende velkomst.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

Risør er et paradis for alle, hele livet mener Line Granjord Paulsen

Foto: Runar Nes

Line Granjord Paulsen om OMSORG:
Risør skal være et paradis for alle — hele livet. Kommunen har brukt store ressurser på å styrke omsorgen for eldre og syke. Frydenborgsenteret er blitt symbolet for satsningen. Men på det aller siste stykket av livsveien, er det noen som lider. Det minste vi kan gjøre er å lindre smerten deres. Derfor vil jeg jobbe for å etablere en ny, smertelindrende avdeling på Frydenborgsenteret.

LINE PAULSEN GRANJORD (39) er statsautorisert revisor. Mange husker Line som en ressurs både i idretts- og kulturlivet. Nå er hun tilbake på Risørarenaen etter mange år i Oslo. Politiske interessefelt er særlig kultur og eldreomsorg.

Følg oss og sjekk hele partiprogrammet for Risør Venstre på risør.www.venstre.no og på facebook

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**