Meningsmåling gir Asker Venstre 4 mandater

I dagens meningsmåling I Budstikka er Asker Venstre på 7,8%. Ved valget i 2007 fikk vi 8,7% av stemmene. Hvis dette blir valgresultatet beholder vi dagens 4 mandater i kommunestyret. Frem mot valget skal vi mobilisere velgerne i Asker, slik at det endelige resultatet blir bedre enn i 2007. Dette er innen rekkevidde.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**

I dagens Budstikka er det en ny valgmåling. Asker Venstre beholder posisjonen, men dessverre er det en tilbakegang i Bærum. I Asker beholder Venstre sine fire mandater. Det er tidlig i valgkampen og Asker Venstre vil mobilisere velgerne, slik at det endelige blir bedre enn i 2007.

Til helgen skal vi igjen ut på tre steder i Asker for å snakke med velgerne og overbevise dem om at Asker trenger et liberalt og grønt parti. Asker Venstre opplever nå stor pågang av medlemmer som vil bidra til nettopp dette.
Velgerne vil møte ordførerkandidat Ingvild Tautra Vevatne og 2. kandidat Erling Bergsaker i Asker sentrum. På Holmensenteret vil 4. kandidat Jørgen Blom stå, mens 3. kandidat Ivar Knai vil møte velgerne i Heggedal sentrum.
I tillegg vil mange Venstremedlemmer delta på alle tre stedene.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 13 år siden.**