Mandagsmøte 6. februar

Mandag er det som vanlig møte på Venstres kontor i Kongensgate 34. Saklisten til byutviklingsstyret står på dagsorden. I tillegg vil vi oppsummere debatten og vedtakene fra helgens fylkesårsmøte på Lindesnes fyr, og diskutere andre aktuelle politiske saker i Kristiansand. Velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Disse sakene er noen av dem som står på byutviklingsstyrets agenda denne uka:
– Oppgradering/utvidelse av småbåthavn på Flekkerøya (Alsvika)
– Søknad om oppføring av fritidsbolig på Herøya
– Søknad om oppføring av anneks til fritidsbolig, Kirkevik (ved Kongshavn)
– Søknad om oppføring av hagestue ved fritidsbolig Vestre Randøy
– Meldingssak: Nedre Timenes er nå etablert som naturreservat (vernet)

Hele saklisten til byutviklingsstyret finner du på Politisk Agenda på nettsidene til Kristiansand kommune. Klikk deg inn på “Byutviklingsstyret” i venstre fane og finn møtet som skal avholdes 9. februar 2012. Her kan du se gjennom saksfremstillingen og vedleggene til de forskjellige sakene. Det samme kan du gjør med møter i bystyret og andre utvalg.

Lørdag 4. februar var en stor delegasjon fra Kristiansand Venstre på fylkesårsmøte i Agder Venstre. Her på nettsidene kan du i flere saker lese om hva som var tema for møtet. En av de viktigste sakene har også havnet på Fædrelandsvennens nettsider i dag. Les mer her.

Vi håper å se deg på mandag kl. 18.30!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**