Trine Skei Grande og Ola Elvestuen gjenvalgt

På Venstres landsmøte ble Trine Skei Grande gjenvalgt som partileder, og miljø- og samferdselsbyråd i Oslo Ola Elvestuen gjenvalgt som nestleder. I tillegg ble Terje Breivik partiets nye nestleder, etter en jevn avstemning mellom den tidligere generalsekretæren og sentralstyremedlem Guri Melby.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

— Trine er en fantastisk partileder, og vi er stolte av å ha henne som medlem i fylkeslaget og lokallaget i Gamle Oslo, sier leder i Oslo Venstre, Toril Berge, som gleder seg til å arbeide sammen med ledertrioen frem mot valget i 2013.

— Med Trine, Ola og Terje i ledelsen har Venstre de aller beste forutsetninger for å fortsette kampen for de liberale løsningene samfunnet trenger. Norge må ha en ny kurs i miljøpolitikken, en mer human asylpolitikk, satsning på kunnskap og en nytenkende næringspolitikk. Trine, Ola og Terje har troverdighet på alle disse feltene, og lang erfaring med å jobbe for gjennomslag for Venstres politikk. I tillegg er de utrolig dyktige organisasjonsbyggere, så dette valget lover godt for fremtiden, sier Berge.

I tillegg til ledertrio, valgte landsmøtet nytt sentralstyre og landsstyre. Oslos Odd Einar Dørum ble direktevalgt landsstyremedlem, med Naomi Ichihara Røkkum og Kjell Veivåg som varamedlemmer.

Oslo Venstre gratulerer alle nyvalgte og gjenvalgte med valget!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**