Støtter Lilleng som toppkandidat

Med tre toppkandidater fra Mossedistriktet, kunne Venstre ha endt opp med at de hadde gått i veien for hverandre under nominasjonen foran stortingsvalget i 2013. Nå peker Christian Holstad Lilleng seg ut som vårt distrikts toppkandidat, etter den innledende nominasjonsrunden i Østfold Venstre.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Sindre W Mork, her sammen med Simen Saxebøl under valgkampen i 2011, støtter Lillengs kandidatur.

Foto: CHL

Sindre W. Mork er slett ikke lei seg for å ikke bli toppkandidat for Venstre ved neste års valg. Han er tvert i mot glad for at Christian Holstad Lilleng fra Råde nå kan vinne den kampen.

– Jeg synes Christian er en raus og lyttende politiker som setter partiet først. Slike kandidater er viktige fordi de har en stor evne til å lytte til vanlige folk og lage god politikk av det, påpeker Mork.
– Lilleng kan være den som skaper tillit nok blant Østfolds velgere til å sikre Venstre et mandat neste år, mener Mork.

– Christian viste foran valget i fjor at han kan bidra til entusiasme. Samtidig følger han opp sakene han lovet folk før valget nå i etterkant. Han viser derfor at folk kan stole på at han holder det han lover. Det er viktig for Østfold å få slike politikere inn på tinget, avslutter Mork som selv sitter som utvalgsleder for skole, oppvekst og kultur i Moss kommune.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**