Mandagsmøte 4. juni

Mandag møtes vi igjen i Kongensgate 34! Ukens bystyremøte er utsatt på grunn av streiken, så vi har god tid til å diskutere andre aktuelle saker. Det nærmer seg også sommerferie, og møtet er en god anledning til å snakke om hvordan vi skal holde aktiviteten oppe også i tiden som kommer! Vi sees på mandag!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Vi bruker deler av møtet til å følge opp miljøverkstedet vi hadde med Odd Einar Dørum og Audun Rødningsby 7. mai. Hvordan jobber vi best med miljøpolitikk i Kristiansand fremover?

Styret i Kristiansand Venstre har møte i forkant av mandagsmøtet, og vil blant annet diskutere nominasjonen til stortingsvalget i 2013. Det er fremdeles mulig å komme med innspill på hvem du mener bør stå på Venstres liste.

Les også: Hvem skal toppe lista i 2013?

Minner også om sommerfesten 22. juni på hytta til Dag Vige. Trykk her og finn informasjon om festen og om påmelding!

Håper å se mange av dere på Venstres kontor i Kongensgate 34, kl. 18.30!

Kristiansand Venstre på stand 13/8

Astrid, Solveig, Stein Inge, Magnus og Dag på stand i valgkampen 2011. Nå skal det nomineres igjen. Denne gangen til stortingsvalget i 2013!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**