Over 50 forslag til Stortingslisten

Trond Enger, leder i nominasjonskomiteen i Oslo Venstre, er glad for at komiteen har fått inn forslag på over 50 navn til stortingslisten for Venstre i Oslo. – Det er ingen tvil om at vi har en omfattende jobb i komiteen, med det er motiverende at så mange slåss om plassene på stortingslisten. – Uansett får vi en fantastisk god liste, med gode kandidater på alle plasser, sier Enger.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Lokallag og enkeltpersoner, både medlemmer og andre, har spilt inn navn til nominasjonskomiteen. Alle er nå blitt kontaktet og spurt om de ønsker å stille på listen.

Trond Enger

– 12. juni inviterer vi til åpent møte hvor kandidatene gis mulighet til å presentere seg selv og sitt kandidatur for medlemmer og andre interessert, sier Enger. Les mer om møtet her.

Kandidatene bes også om å skrive en presentasjon av seg selv. Disse presentasjonen kan leses etterhvert som de blir sendt inn. Listen er alfabetisk. Her finner du presentasjonene.

Har du innspill til kandidater, men har ikke sendt oss melding enda? Det er ikke for sent. Send en epost til [email protected] med dine forslag og innspill.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**