Møt Venstre på Arendalsuka

Arendalsuka har som mål å skape en uformell møteplass mellom næringsliv og politikk. Årets arrangement finner sted i Arendal fra 14. til 17. august. Agder Venstre vil være tilstede alle dagene, og har også egne arrangementer der du blant annet kan treffe Trine Skei Grande, Ola Elvestuen og Hans Antonsen.

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Trine Skei Grande

Allerede 14. august samles de politiske ungdomspartiene på Hove, og Arendalsuka arrangerer en egen ungdomspartilederdebatt i Arendal kultur- og rådhus på ettermiddagen. Alle partilederne for de sju stortingspartiene kommer til partilederdebatt 16. august: Jens Stoltenberg (Ap), Erna Solberg (H), Siv Jensen (Frp), Knut Arild Hareide (KrF), Liv Signe Navarsete (Sp), Audun Lysbakken (SV) og Trine Skei Grande (V).

Onsdag, torsdag og fredag står Agder Venstre på stand på Kanalplassen. Her kan du blant annet konkurrere om å vinne et dagspass til neste års Canal Street. Onsdag 15. august kl. 15.00 blir det liberal time på Sam Eydes plass. Her møtes Trine Skei Grande, Hans Antonsen og Sveinung Rotevatn til uformell utspørring. Torsdag kveld blir det liberal quizpub på Drømmeplassen, med Trine Skei Grande og Pål Koren Pedersen som verter. Du kan lese hele Agder Venstres program for Arendalsuka her.

Besøk nettsidene til Arendalsuka og les mer om alle de spennende arrangementene!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**