Hvordan er Kristiansand som miljøby?

Kristiansand Venstre inviterer til åpent miljøseminar på Klimahuset. Førstkommende mandag får vi besøk av Erik Sandsmark fra Kristiansand kommune og Marte R. Ulltveit-Moe fra Naturvernforbundet. Seminaret er åpent for alle!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**

Klimakampanje

Vi er mange som tenker at miljøsaken er viktig, men når det kommer til vår egen by vet vi kanskje litt lite om hvordan det egentlig ligger an. Hvordan er Kristiansand som miljøby – er vi en versting eller er vi egentlig ganske bra? Hvilke mål har vi og er vi i rute med disse? Og videre – er det viktige miljøsaker som er gjemt eller glemt og som burde tas tak i?

Kristiansand Venstre inviterer med dette til miljøseminar! Seminaret er åpent for alle interesserte.

Sted: Klimahuset, Strandpromenaden 30, (Tresse, rødt hus ved siden av festningen)
Tidspunkt: Mandag 17. september, kl 18:30 – 20:30

Program:

1) Erik Sandsmark, prosjektleder for Framtidens byer:
Hvilke målsettinger har Kristiansand og hva gjøres per i dag?

2) Marte Rostvåg Ulltveit Moe, leder av Naturvernforbundet i Kristiansand: Er Kristiansand ambisiøse nok? Hvor trykker skoen? Viktige saker som er gjemt eller glemt?

3) Innspill og spørsmål fra salen

Du kan melde din ankomst på dette Facebook-arrangementet, eller bare dukke opp på mandag. Har du spørsmål, kan du ta kontakt med Solveig Toreid Knudsen på 909 78 278 eller [email protected].

Velkommen!

**OBS! Denne artikkelen ble første gang publisert for 12 år siden.**